O nas
Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą szkoleniową, współpracującą z trenerami, którzy przez lata pracowali w trudnym i wymagającym środowisku pracy, takim jak służby mundurowe, a także z doświadczonymi prawnikami.
Z racji naszych doświadczeń specjalizujemy się w prowadzeniu szkoleń z zakresu szeroko rozumianego bezpieczeństwa, a w szczególności warsztatów praktycznych z samoobrony, szkoleń antynapadowych oraz kursów dotyczących zachowania zasad bezpieczeństwa w kontakcie z potencjalnie niebezpiecznym klientem.
Oferujemy warsztaty o tematyce wypalenia zawodowego i profilaktyki stresu. W tej dziedzinie korzystamy z wiedzy psychologicznej, jak również czerpiemy z doświadczeń instruktorów jogi oraz medytacji.
Na naszych szkoleniach dotyczących rozwoju zespołów oraz przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji uczymy w jaki sposób dbać o dobą atmosferę w zespołach i rozwijać kulturę organizacyjną wolną od zachowań przemocowych. Oferujemy również pakiet dodatkowych rozwiązań przydatnych w zapobieganiu mobbingowi w organizacjach m.in. w postaci szkoleń dla pracowników, jak również procedur antymobbingowych.
Nasza kolejna specjalizacja to szkolenia dotyczące relacji z trudnym klientem/ pacjentem, dedykowane przedstawicielom zawodów medycznych oraz innych profesji, którzy z racji specyfiki swojej pracy narażeni są na częsty kontakt z osobami zachowującymi się w nieakceptowany i często roszczeniowy sposób. Uczestnikom szkoleń oferujemy przydatną wiedzę i nabycie nowych umiejętności z dziedziny prawa oraz psychologii.
W naszej pracy przywiązujemy dużą wagę do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Dlatego możemy zaprojektować szkolenie dla Twojej organizacji zgonie z oczekiwaniami.
Naszą misją jest oferowanie szkoleń wysokiej jakości dla wszystkich naszych Klientów, w tym dla instytucji państwowych, samorządowych oraz sektora prywatnego. Wierzymy, że na takie usługi rozwojowe zasługuje każdy zainteresowany rozwojem swojej organizacji.
Wartości, na których się opieramy wskazują kierunek naszego dalszego rozwoju, to w jaki sposób szkolimy oraz jak budujemy relacje z naszymi Klientami.