Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa

Samoobrona I stopnia:

Bądź bezpieczny
w swojej pracy –
samoobrona I stopnia

Samoobrona II stopnia:

Bądź bezpieczny
w swojej pracy –
samoobrona II stopnia

Samoobrona w środkach transportu publicznego

Zasady skutecznej samoobrony w środkach transportu oraz innych obiektach użyteczności publicznej- szkolenie specjalistyczne.”

Bezpieczeństwo w sklepach wielkopowierzchniowych

Zachowanie bezpieczeństwa w sklepach wielkopowierzchniowych. Zasady kontaktu z agresywnym klientem oraz postępowanie w obliczu niebezpiecznych zdarzeń.

Szkolenie antynapadowe

Zasady zachowania bezpieczeństwa w placówkach bankowych w związku z napadem i innymi niebezpiecznymi sytuacjami – szkolenie antynapadowe

Pierwsza pomoc przedmedyczna

Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej w warunkach silnego stresu

Redukcja stresu zawodowego

Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu i metody redukcji stresu

Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu z jogą

Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu oraz sztuka osiągania dobrostanu psychofizycznego. Aspekty psychologiczne z jogą.

Rozwój zespołu / Przeciwdziałanie mobbingowi

Rozwój zespołu

Siła zespołu. Jak kształtować kulturę organizacyjną wspierającą dobą atmosferę w pracy oraz efektywne zespoły?”

Asertywność w pracy

Sztuka asertywnego wyrażania siebie w pracy. Korzyści osobiste oraz organizacyjne postawy i zachowań asertywnych.

Rozwiązywanie konfliktów

Konflikty w zespole – skuteczne zarządzanie sytuacjami konfliktowymi.

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji

Budowanie kultury organizacyjnej wolnej od mobbingu oraz dyskryminacji – szkolenie dla kadry zarządzającej. Aspekty prawne i psychologiczne.

Trudny klient / pacjent

Trudny pacjent

Trudny pacjent – szkolenie dla lekarzy, pielęgniarek i innych przedstawicieli ochrony zdrowia.

Trudny klient

Trudny klient – zasady skutecznej komunikacji z osobą zachowującą się w roszczeniowy i/lub nieakceptowany sposób