Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa
Samoobrona I stopnia:
Bądź bezpieczny
w swojej pracy –
samoobrona I stopnia
Samoobrona II stopnia:
Bądź bezpieczny
w swojej pracy –
samoobrona II stopnia
Samoobrona w środkach transportu publicznego
Zasady skutecznej samoobrony w środkach transportu oraz innych obiektach użyteczności publicznej- szkolenie specjalistyczne.”
Bezpieczeństwo w sklepach wielkopowierzchniowych
Zachowanie bezpieczeństwa w sklepach wielkopowierzchniowych. Zasady kontaktu z agresywnym klientem oraz postępowanie w obliczu niebezpiecznych zdarzeń.
Szkolenie antynapadowe
Zasady zachowania bezpieczeństwa w placówkach bankowych w związku z napadem i innymi niebezpiecznymi sytuacjami – szkolenie antynapadowe
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej w warunkach silnego stresu
Redukcja stresu zawodowego
Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu i metody redukcji stresu
Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu z jogą
Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu oraz sztuka osiągania dobrostanu psychofizycznego. Aspekty psychologiczne z jogą.
Rozwój zespołu / Przeciwdziałanie mobbingowi
Rozwój zespołu
Siła zespołu. Jak kształtować kulturę organizacyjną wspierającą dobą atmosferę w pracy oraz efektywne zespoły?”
Asertywność w pracy
Sztuka asertywnego wyrażania siebie w pracy. Korzyści osobiste oraz organizacyjne postawy i zachowań asertywnych.
Rozwiązywanie konfliktów
Konflikty w zespole – skuteczne zarządzanie sytuacjami konfliktowymi.
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji
Budowanie kultury organizacyjnej wolnej od mobbingu oraz dyskryminacji – szkolenie dla kadry zarządzającej. Aspekty prawne i psychologiczne.
Trudny klient / pacjent
Trudny pacjent
Trudny pacjent – szkolenie dla lekarzy, pielęgniarek i innych przedstawicieli ochrony zdrowia.
Trudny klient
Trudny klient – zasady skutecznej komunikacji z osobą zachowującą się w roszczeniowy i/lub nieakceptowany sposób