Polityka prywatności

§ 1.

Postanowienia ogólne

  1. Polityka Prywatności informuje o sposobach przetwarzania danych osobowych i ich ochrony w ramach Serwisu znajdującego się pod adresem elektronicznym www.pasjapracyirozwoju.pl 
  2. Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Serwisu Pasja Pracy i Rozwoju (dalej: jako Serwis) są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
  3. Serwis zbiera wyłącznie dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju usług w nim oferowanych.
  4. Każda osoba korzystająca w jakikolwiek sposób z Serwisu akceptuje zasady zawarte w Polityce Prywatności.

§ 2.

Administrator danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Alicja Baranowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Alicja Baranowska Pasja Pracy i Rozwoju, ul. 11 Listopada 51 lok. 8; 64-920 Piła.
  2. Administrator w prowadzonej działalności gospodarczej przykłada dużą wagę do ochrony danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzoną działalnością.
  3. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością można kontaktować się pod adresem e-mail: kontakt@pasjapracyirozwoju.pl

§ 3.

Rodzaje przetwarzanych danych osobowych 

  1. W zależności od celu, Administrator może przetwarzać następujące dane:
    • imię i nazwisko,
    • adres zamieszkania,
    • adres wykonywania działalności gospodarczej,
    • numer NIP,
    • adres e-mail,
    • numer telefonu,
    • dane zawarte w korespondencji do nas kierowanej,
    • numer rachunku bankowego,
    • adres IP.
  2. Administrator uzyskuje dane osobowe, w szczególności kiedy:
    • składasz zamówienie i zawierasz umowę za pośrednictwem strony internetowej Administratora,
    • przesyłasz reklamacje lub odstępujesz od umowy,
    • zapisujesz się do newslettera,
    • kontaktujesz się z nami.
  3. Część informacji na Twój temat może być automatycznie gromadzona przez narzędzia, z których korzystamy, np.
    • mechanizm strony i systemu newsletterowego gromadzą Twój adres IP,
    • mechanizm strony gromadzi informacje na temat produktów, które oglądałeś, szczegółów składanych zamówień, również tych niedokończonych,
    • mechanizm systemu newsletterowego gromadzi informacje na temat Twojej aktywności w odniesieniu do treści przesyłanych Ci w ramach newslettera, takich jak otwarcia wiadomości, klikanie w linki itp.

§ 4

Cele przetwarzania danych osobowych i okres ich przechowywania

  1. Dane osobowe wykorzystywane są w celu:
    • realizacji umów zawartych za pośrednictwem Serwisu,
    • komunikacji z Użytkownikiem Serwisu,
    • obsługi korespondencji obsługi reklamacji lub odstąpienia od umowy,
    • wysyłki newslettera (po wyrażeniu zgody Użytkownika na jego otrzymywanie),
    • promocji oferty Administratora,
    • windykacji należności,
    • realizacji obowiązków podatkowych i księgowych,
    • tworzenia archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń, jak również w celu identyfikacji klienta powracającego,
    • marketingu własnego,
    • analizy, statystyki i optymalizacji.
  2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy albo skorzystania z innych funkcjonalności Serwisu.

§ 5

Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

  1. Zgodnie z RODO posiadasz następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    • prawo do sprostowania, poprawiania swoich danych,
    • prawo do usunięcia Twoich danych,
    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    • prawo do przenoszenia danych,
    • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taką zgodę wyraziłeś,
    • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego.
  2. W każdym czasie możesz również zwrócić się do Administratora z żądaniem udostępnienia informacji o tym, jakie dane na Twój temat posiada oraz w jakich celach je przetwarza.

§ 6

Logi serwera

  1. Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona internetowa Serwisu. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.
  2. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzysta. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
  3. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkownika.
  4. Logi serwera stanowią materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.

§ 7

Pliki cookies

  1. Serwis zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookies (tzw. „ciasteczka”).
  2. Pliki cookies stanowią dane informatyczne, które są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu.
  3. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są m.in. w celach:
    • określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google;
    • przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań użytkowników;
    • możliwości logowania do serwisu;
    • utrzymania logowania użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu
  5. Serwis stosuje dwa rodzaje plików (cookies) – sesyjne (tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu) i stałe (przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień).
  6. Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
  7. Zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej serwisu.
  8. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.
  9. Do zbierania statystyk Administrator może wykorzystywać produkt Google Analytics. W takim przypadku dane Użytkownika odwiedzającego Serwis otrzyma firma Google, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 United States. Użytkownik może zablokować dostęp Google Analytics do swoich danych poprzez zainstalowanie wtyczki znajdującej się pod adresem internetowym: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/
  10. W celu zapoznania się ze szczegółowymi wyjaśnieniami związanymi z przetwarzaniem danych w ramach Google Analytics, należy odwiedzić stronę internetową: https://policies.google.com/privacy?hl=pl.

§ 8

Postanowienia końcowe

  1. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z Administratorem, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@pasjapracyirozwoju.pl
  2. Polityka prywatności może być w każdym czasie zmieniona lub zaktualizowana.